⦁ Yemekler küçük lokmalar halinde, yavaş, ve bolca çiğnenerek yenmeli.
⦁ Yemekten en geç 30 dk. önce ve en erken 2,5 saat sonra su içilmeye başlanmalı.
⦁ Günde 2 öğün yemek yenmeli ve öğünler arasında en az 7 saat olmalı.
⦁ Mümkünse 22.00’den önce yatılmalı.
⦁ Yemekten önce Gaps milkshake, Zencefil çayı, turşu suyu vs. ve yemekten sonra sindirimi uyaran olarak zencefil çayı, turşu suyu vs.. gibi şeyler içilebilir.
⦁ Kalkar kalkmaz ve saat 16:30’dan sonra yemek yenmemeli.
⦁ Sabah güne sıvı tüketerek başlanmalı.(Gaps milkshake, zencefil vs.. çayı, et-kemik suyu, mineralli su.)
⦁ Yemekten yaklaşık 15 dk. Önce sauerkraut veya lahana,turşu suyu tüketilabilir mide asidi artsın diye.
⦁ Gün içerisinde sürekli et kemik suyu tüketilmeli.
⦁ Yemek yerken ara vermemeli.
⦁ Yemekleri beraber belki karıştırarak yemeli.
⦁ Acıkmadan yemeğe oturmamalı doymadan yemekten kalmamalı.
⦁ Gıdalar mevsiminde, doğal ve taze bir şekilde tüketilecek.
⦁ Derin nefes çok önemli.Temiz havaya sahip ortamlarda bolca diyaframa ve ciğere nefes alınmalı.
⦁ Her gün en az 20 dk. güneşe çıkılacak.Güneş ışığının en dik düştüğü zaman ve ona en yakın zamanlar.
⦁ Yemekler kendi suyunda ağır ağır pişirilmeli; geleneksel yöntemler (buğulama, buharda pişirme) fırında olur.
⦁ Pişirme kapları toprak (güveç), döküm demir, cam veya paslanmaz çelik olmalı.
⦁ Kendini neyde rahat hissediyorsan yani vücudun neyi istiyorsa onu yap.
⦁ Gıdalar fazla pişirilmeyecek mümkünse taze bulunursa çiğ tüketilecek.
⦁ Tüketilecek gıdaların Gİ’si 40’ın altında ve içerdiği karbonhidrat türü monosakkarit olmalı.(glikoz-glukoz)
⦁ Kollajen ihtiyacı sürekli karşılanmalı.(Et-Kemik suyu, paça vs..)
⦁ GAPS Diyeti çerçevesinde hareket edilicek.
⦁ Sürekli not tutulup durum gözlemi yapılmalı.
⦁ Çeşitli şifalı bitkiler, baharatlar, çaylar vs..tüketmek.
⦁ Mümkün olduğunca kimyasal, radyasyon, biyolojik vs..kirliliklerden uzak durmalı.Hatta hiç yaklaşmamalı.
⦁ Düzenli olarak dinlenmeli. Gün içinde yaklaşık 30 dk. uyuklamalı.
⦁ Epsom tuzu (magnezyum sülfat) gibi detox ve rahatlatıcı banyolar yapılmalı hergün veya iki günde bir.
⦁ Uyurken ilk önce sağ tarafa doğru sonra sol tarafa doğru dönülmeli.
⦁ Saat 9’dan sonra sıvıları ya çok az yada hiç tüketmemeli.

Vücut bilince kavuştukça içgüdüsel olarak bu tür şeyler yapılacak ama ilk başta mümkün olduğunca uymaya çalışalım.

Reklamlar